Tony Kart Chassis – Topkwaliteit voor elke klasse

Ontdek ons assortiment van hoogwaardige Tony Kart chassis, geschikt voor zowel beginners als professionals. Voor actuele prijzen en levertijden kun je contact met ons opnemen – deze zijn uitsluitend op aanvraag beschikbaar.

Tony Kart 401T

De Racer 401, in zijn evolutie aangeduid als "T", bevestigt zichzelf als het topchassis van het Tony Kart assortiment. Verkrijgbaar, zoals altijd, in de versies met enkelvoudige versnelling, schakelsysteem (shifter) en DD2, introduceert het verschillende innovaties die zijn ontstaan uit de samenwerking tussen de R&D-afdeling van OTK Kart Group en het Tony Kart Racing Team. De fundamentele kenmerken van dit historische model blijven ongewijzigd: het frame is volledig opgebouwd uit Ø 30 mm buizen en de productiekwaliteit is van een zeer hoog niveau.

Tony Kart Racer 401RR

Het Racer 401 chassis, in de uitvoering gekenmerkt door de “dubbele R”, vormt de meest geavanceerde evolutie van het topmodel binnen het Tony Kart assortiment. Zoals altijd is hij verkrijgbaar in uitvoeringen voor enkelversnelling, schakelkart en DD2. Het chassis is voorzien van een nieuw design en introduceert verschillende innovaties die zijn voortgekomen uit de samenwerking tussen het Tony Kart Racing Team en de R&D-afdeling van OTK Kart Groep.

 

Tony Kart TDX MY2025

De nieuwste evolutie van de TDX is stevig gebaseerd op de kenmerken die dit model sinds het begin onderscheiden, zoals de frameconstructie van Ø 32 mm chroom-molybdeen buizen en de beschikbaarheid van drie duidelijke en specifieke versies: direct drive, shifter en DD2. Er zijn echter ook verschillende nieuwe kenmerken geïntroduceerd. Bovenal het M11 kuipwerk en de ongekende remsystemen, beide ontstaan uit de samenwerking tussen de R&D-afdeling van de OTK Kart Group en het Tony Kart Racing Team.

Tony Kart Rookie MY2025

Het specifieke chassis voor de MINI-klassen – ontstaan uit de samenwerking tussen de R&D-afdeling van de OTK Kart Group en het Tony Kart Racing Team – is vernieuwd in zijn EVS- en EVM-versies, die qua framegeometrie ongewijzigd zijn gebleven ten opzichte van eerdere modellen. Er zijn echter meerdere nieuwe kenmerken geïntroduceerd, waaronder de innovatieve M9 kuipdelen, BMT4 fusees, nieuw gesmede pedalen, een nieuwe geïntegreerde bodemplaat en naven van magnesium.